Kedves Látogatóink!

Május 1-től az alábbi szolgáltatások már igénybe vehetők:
– ASK Tenisz pályák
– Corner Hotel Angyalföld étterem
– Újpalotai úti Sporttelep – Bowling pálya és büfé
– Velencei Gyermektábor – szálláshely célra

Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a maszk használata létesítményeinkben AJÁNLOTT!

A 194/2021 Korm. rendelet értelmében a sportrendezvényen nézőként a koronavírus ellen védett személy, valamint a felügyelete alatt lévő tizennyolcadik életévét be nem töltött személy abban az esetben vehet részt, ha a sportrendezvény tervezett befejezési időpontja legkésőbb este 11 óra.

A 202/2021 Korm. rendelet értelmében pedig a jégpályák, az uszodák, az edző- és fitnesztermek és a sportlétesítmények – a sportrendezvényen való részvétel céljából vagy a sportrendezvényre való felkészülés céljából – a sportról szóló törvény szerint versenyszerűen sportoló tizennyolcadik életévét betöltött személy (a továbbiakban: versenyző) és az őt felkészítő sportszakember számára is látogathatóak.

Sport és éttermi szolgáltatásainkat a versenyengedéllyel rendelkező igazolt sportolók és a 18. éven felüli védettségi kártyával rendelkező látogatók vehetik igénybe, védettségi és személyi igazolvány bemutatását követően.
Illetve sportrendezvényekre nézőket is fogadhatunk szintén védettségi igazolvánnyal.

A további információkról folyamatosan értesíteni fogjuk Önöket honlapunkon és Facebook oldalunkon.

Bővebb információért kérjük forduljanak bizalommal színtereink kapcsolattartóihoz.

Angyalföldi Sportközpont: Divák Dávid +36 30 440 3054divakdavid@sport13.hu

Újpalotai úti Sporttelep: Czere Ildikó +36 70 704 4851czereildiko@sport13.hu

Kérünk mindenkit, hogy saját és mások élete, egészsége védelme érdekében fokozottan tartsák be az új szabályokat!

Vigyázzunk egymásra továbbra is!

Fitt Percek - Haspad

 

Ismét itt vagyunk a Fitt Percekkel!

Ismerjetek meg egy statikus eszközt, ma a hátpad „ellentéte”, a haspad lesz terítéken. Ez az eszköz hatékonyan erősíti a nyújtó és hajlító hasizmokat. A pad szakszerű használata segít a hasizom gyakorlatok megfelelő kivitelezésében, óvja a gerinc egészségét. Elengedhetetlen azok számára, akik izmos, lapos hasat szeretnének. Itt is érdemes a fokozatosság elvét követve „sorozatokat” csinálni (pl. 3×15 db, 5×10 db, stb.) és az egyes „sorozatok” közé pedig nyújtást beiktatni.

Fontos!

A bemelegítéssel készítjük fel szervezetünket a nagyobb terhelésre. Hatására emelkedik az izmok hőmérséklete, mivel serkenti a vérkeringést és a légzést. A hűvös időben sokkal nagyobb a szerepe, ezért sohasem szabad megfeledkezni a bemelegítésről!